بو جان سنین سنین اولسون سوگیلیم...

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

این ترانه رو آقای شاهین جمشیدپور خونده و اسمش قسمت هست، امیدوارم دوسش داشته باشین

از ترانه های محبوب منه

 

با توجه به استقبال زیاد از این ترانه ترجمه همه ی مطلبو براتون گذاشتم، اینم ترجمه:

 

 سنی گوردوم مارا گلدی دونیاما: وقتی تو رو دیدم انگار بهترین ادم زندگیم اومد توی دنیای من


گلدی هر گون منیم شیرین رویاما: هر شب  تو رو تو رویای شیرین خودم دیدم


بستی یارم ایندی بعله اغلاما: عشق من حالا دیگه گریه نکن، بسه


بو جان سنین سنین اولسون سوگیلیم: این جان من مال تو باشه عزیزم


فیکیر ورما نه دییلر دئسین نر: به حرفای مردم توجه نکن بذار هر چی میخوان بگن


 سوگیمیزی بیلمین نر بیسین نر: اونایی که عشق و علاقه ی ما به همو نمیدونن بدونن


گویما سنی اوزگع سینع ورسین نر: نذار خانوادت بذارن با یکی دیگه ازدواج کنی


بو جان سنین سنین اولسون سوگیلیم: این جان من مال تو باشه عزیزم


 گوزل دی شیرین دی سویب سویلمک: دوست داشتن و عاشق شدن شیرین و قشنگه


سنین له بیر کلمه دانیشب گولمک: یه کلمه با حرف زدنو خنده کردن(شیرین و قشنگه)


حسرت له گیر نجه بیران گوروشماک: با حسرت با تو حرف زدن و ملاقات کردن

 

 

 

 

 


عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

Fatemeh
ساعت16:12---11 اسفند 1393
داد میزنم همه مردم بدونن مال منی....یادش بخیر چقد خاطره دارم با این اهنگ هروقت گوش میدم گریه میکنم...عالی بود

cheetah
ساعت2:02---15 بهمن 1393
واقا با جمله ای که اون بالا نوشتین مخالفم (خدایا گر تو هم درد عاشقی را میچشیدی ...‏)‏خدا عاشق بود دوست داشت کسی هم عاشق اون باشه. انسان رو افرید که این عشق دوطرفه باشه.

narges
ساعت15:07---9 آذر 1393
kasi nemidune khanandeye aslie in ahang chie????? un ahange ghabli va aslio migam

امير راد
ساعت1:47---30 شهريور 1393
ببخشيد
اين اهنگو فقط آقاي جمشيدپور خوندن يا كسه ديگه اي هم خونده چون من اهنگو شنيدم ولي اينطوري نبوده؟!
ممنون از راهنماييتون.
پاسخ:داشی کاش می اومدی یاهو بیشتر توضیح میدادم فک نکنم یکی دیگه خونده باشه در هر حال زیادم مطمئن نیستم ک این اهنگ خودشه


امير راد
ساعت2:39---29 شهريور 1393
سلام
من چطوري ميتونم اين اهنگو دانلود كنم
لطفا راهنماييم كنين؟
ممنون.
پاسخ:داشی بنویس دانلود ترانه قسمت از شاهین جمشیدپور، بد میاره ادرسو برو دان کن حالشو ببر


من
ساعت22:08---10 شهريور 1393

اصلا هم اين يارو نخونده يه خواننده تركيه اي خونده مسخره ها
نمیدونم شایدم تو راس بگی خخخخ

اقا یا خانوم من، کاش ادرس میذاشتی حیف...



نرگس
ساعت20:20---20 ارديبهشت 1393
افرررررررررررررررررررررررررین<b r /> میشه همشو ترجمه کنی
ترانه عالیهههههههههههه



بردیا
ساعت20:16---20 ارديبهشت 1393
داداش مهدی هرچند من ترکی بلد نیستم ولی واقعا خوب خونده اگه میشه ترجمه همه ی ترانه رو بذار

موفق باشی


پاسخ:حتما


* Elahe *
ساعت15:25---20 ارديبهشت 1393
نگفتی خواننده آهنگ کیه؟
پاسخ:گفتم، ترانه اسمش قسمته از آقای شاهین جمشیدپور


ترنم
ساعت19:52---19 ارديبهشت 1393
من علاقمندم
میشه همشو بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


جلیل
ساعت17:36---19 ارديبهشت 1393
سلام وب قشنگی داری -با هم تبادل لینک بکنیم؟؟؟؟؟
منو بلینک با اسم سرگرمی و ادرسش رو هم گزاشتم بعدش بیا تو وبلاگ من و نظر بزار تا بلینکمت


* Elahe *
ساعت17:30---19 ارديبهشت 1393

راستی اسم خواننده وآهنگ چیه؟
پاسخ:اسمش شاهین جمشیدپور اسم ترانه قسمت



* Elahe *
ساعت17:08---19 ارديبهشت 1393
موفق باشی همشهری عالیه مخصوصاآهنگت.بیاسربزن نظربده خوشحال میشم
پاسخ:حتما ممنون از بازدیدت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 13:36 ] [ مئچان ]

[ ]